Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do mapy serwisu

Sprawy do załatwienia

Znajdujesz się w: Sprawy do załatwienia

Sprawy do załatwienia

Artykuł

Dokumenty można dostarczyć do siedziby Spółdzielni lub poszczególnych Administracji Osiedla - osobiście, listownie bądź poprzez e-mail (na adres ogólny: smnt@smnt.pl lub inny - podany na formularzu).

 

Zakup mieszkania

Nabywca mieszkania powinien zgłosić się z dokumentami potwierdzającymi prawo własności do Spółdzielni Mieszkaniowej - do działu członkowsko-mieszkaniowego.

 

Zgłoszenie (zmiany) liczby osób zam. w lokalu

Złożenie oświadczenia stanowi podstawę do złożenia przez Spółdzielnię deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w trybie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku.

 

Rezygnacja z otrzymywania książeczki opłat mieszkaniowych

Istnieje możliwość zrezygnowania z otrzymywania książeczki opłat mieszkaniowych. Dotyczy to osób, które dokonują płatności w formie elektronicznej (np. przez Internet czy zlecenia stałe w banku). Mieszkańcom, którzy dostarczą podpisaną rezygnację nie będą drukowane książeczki opłat.

 

Remont lokalu 

Sprawy wymagające uzyskania zgody Spółdzielni:

  • Modernizacja lokalu (m.in. wyburzenia, wymiana instalacji wewnętrznych, wymiana stolarki okiennej, montaż anteny, montaż klimatyzacji) pobierz wniosek
  • Remont lokalu (m.in. wymiana drzwi wejściowych/wewnętrznych, remont pomieszczeń) pobierz wniosek
  • Wymiana grzejnika pobierz wniosek
  • Zwiększenie mocy przyłączeniowej do lokalu pobierz wniosek
  • Doprowadzenie prądu do przynależnej piwnicy pobierz wniosek
  • Montaż rolet zewnętrznych pobierz wniosek

 

Dodatki mieszkaniowe

Osoby spełniające ustawowe kryteria, a których dochód nie przekracza kwoty 2.146,64 zł na osobę w gospodarstwach wieloosobowych lub 2.862,19 zł w gospodarstwie jednoosobowym, mogą składać we właściwym Urzędzie Gminy wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego. Wysokość wypłacanego przez 6 miesięcy dodatku jest uzależniona od uzyskiwanego dochodu i wysokości należnych opłat za mieszkanie. Więcej informacji można znaleźć na stronach:

 

Polecenie zapłaty

Zachęcamy do dokonywania wpłat za pomocą polecenia zapłaty. Fakt skorzystania z polecenia zapłaty należy jednorazowo zgłosić w Dziale Finansowo-Księgowym.

 

Dostęp do eBOK

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Spółdzielni Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu służy do Internetowego dostępu do stanu salda, faktur, opłat oraz innych danych klientów i członków Spółdzielni Mieszkaniowej w Nowym Tomyślu. W celu założenia konta eBOK należy wypełnić poniższy wniosek oraz złożyć go w sekretariacie Spółdzielni lub Administracji osiedla.

 

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.