Co i gdzie załatwić

DZIAŁ CZŁONKOWSKO-MIESZKANIOWY załatwia sprawy z zakresu:

  • przyjęcia w poczet członów Spółdzielni,
  • ustania członkostwa w Spółdzielni (skreślenia, wykreślenia, wykluczenia),
  • ustanawiania praw do lokali spółdzielczych,
  • przekształcania spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego w odrębną własność,
  • przekształcania spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu w odrębną własność,
  • zawierania umów o budowę mieszkań i domów,
  • zmian związanych z nabyciem lub zbyciem lokalu,
  • przetargów na ustanawianie praw do lokali mieszkalnych,
  • wystawiania zaświadczeń o przysługującym spółdzielczym prawie do lokalu,
  • rejestrowania wniosków członków o zamianę spółdzielczego lokatorskiego prawa do lokalu mieszkalnego,

DZIAŁ GOSPODARKI ZASOBAMI MIESZKANIOWYMI - załatwia sprawy z zakresu:

  • zagadnień związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych,
  • wynajmowania lokali użytkowych (oferty, przetargi, umowy),
  • wystawiania najemcom faktur z tytułu czynszu najmu,
  • reklam eksponowanych na budynkach i terenach Spółdzielni, w tym zawierania umów dzierżawy z właścicielami plansz reklamowych, oraz wystawiania faktur z tytułu czynszu dzierżawy,
  • ewidencji ilości osób zamieszkujących w lokalu mieszkalnym,
  • prowadzenia zagadnień regresów ubezpieczeniowych.


DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY - załatwia sprawy z zakresu:

  • naliczania należności za lokale mieszkalne i użytkowe,
  • zadłużeń z tytułu opłaty za mieszkanie i z tytułu czynszu najmu,
  • wezwań do zapłaty,
  • naliczania odsetek od niezapłaconych należności,
  • prowadzenia zagadnień związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych,
  • windykacji należności,
  • rozliczania wkładów mieszkaniowych i budowlanych.


DZIAŁ TECHNICZNY - załatwia sprawy z zakresu:

  • spraw remontowych,
  • spraw inwestycyjnych,
  • procesu przygotowania inwestycji do realizacji,
  • organizowania przetargów na roboty budowlane, projektowe, ich prowadzenia i sporządzania stosownych umów na wykonywanie robót inwestycyjnych i remontowych,
  • sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad prawidłową i zgodną z dokumentacją techniczną i kosztorysową realizacją robót inwestycyjnych i remontowych,
  • sprawowania przeglądów stanu technicznego zasobów.


ADMINISTRACJA OSIEDLA - załatwia sprawy z zakresu:

  • stanu osób zamieszkałych w lokalach mieszkalnych,
  • ewidencji zasobów mieszkalnych i niemieszkalnych,
  • eksploatacji lokali mieszkalnych i użytkowych,
  • utrzymania porządku i ładu na osiedlu,
  • pracy sprzątaczy posesji i konserwatorów,
  • korzystania z urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytkowania przez mieszkańców osiedla,
  • zgłaszania i usuwania usterek i wad budowlanych w lokalu mieszkalnym i użytkowym,
  • dezynfekcji i deratyzacji urządzeń i pomieszczeń na terenie osiedla.


DZIAŁ SPRAW PRACOWNICZYCH I ORGANIZACYJNO-SAMORZĄDOWYCH - załatwia sprawy z zakresu:

  • statutu i obowiązujących regulaminów w Spółdzielni,
  • rejestracji Spółdzielni w Krajowym Rejestrze Sądowym,
  • pracy organów Spółdzielni,
  • pracy pracowników Spółdzielni,
  • wewnętrznych aktów normatywnych oraz uchwał i protokółów Zarządu, Rady Nadzorczej, Zebrań Grup Członkowskich i Zebrania Przedstawicieli Członków Spółdzielni,

 

Zamknij to okno

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.